Συλλογή από blogposts

Σύμφωνα με την Wikipedia: «A blog is a user-generated website where entries are made in journal style and displayed in a reverse chronological order.»

Το φαινόμενο το έχω ανακαλύψει εδώ και μερικά χρόνια (το πρώτο που ξεκίνησα να διαβάζω, και που διαβάζω ακόμα, είναι το Slashdot). Σιγά-σιγά όμως άρχισα να ανακαλύπτω όλο και περισσότερα. Κάποια μετά από λίγο καιρό τα βαριόμουν και τα παρατούσα, κάποια άλλα ξεχνούσα για λίγο καιρό να τα διαβάσω και μετά έτρεχα και δεν έφτανα…

Εδώ και αρκετούς μήνες έχω βρει μια πολύ καλή λύση στο πρόβλημα αυτό: λέγεται Google Reader. Εκεί έχω συλλέξει όλα τα blogs που διαβάζω, και καθημερινά μπαίνω σε αυτή την υπηρεσία, η οποία μου τα ταξινομεί και μου επιτρέπει να σημειώνω με ένα αστεράκι αυτά που βρίσκω ενδιαφέροντα. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Μια άλλη δυνατότητα που μου προσφέρει είναι να μοιράζομαι όσα posts βρίσκω ενδιαφέροντα με φίλους. Την λίστα μπορείτε να βλέπετε εδώ, είναι και αυτή με τη σειρά της σε μορφή blog, εγώ το μόνο που κάνω είναι να πατώ ένα κουμπάκι «share» δίπλα σε ένα post όταν το διαβάσω.

Καλή ανάγνωση

Σχολιάστε

