ISI – αξιολόγηση ακαδημαϊκών

Ένα ενδιαφέρον post από το Greek University Reform Forum, που αφορά τους κορυφαίους επιστήμονες παγκοσμίως, ανά κλάδο και χώρα, με βάση αναφορές σε δημοσιεύσεις τους.

Αυτές οι μετρήσεις αποτελούν ένα (σχετικά) αξιόπιστο κριτήριο αξιολόγησης των ακαδημαϊκών, όσον αφορά το ερευνητικό τους έργο. Προσωπικά δηλώνω υποστηρικτής της αξιολόγησης των μελών ΔΕΠ, αρκεί αυτή να γίνεται αξιόπιστα. Αυτό σημαίνει κατ’ αρχάς να μην μπορεί να επηρεαστεί πολιτικά (κάτι που ισχύει για τις παραπάνω μετρήσεις). Παράλληλα και επιπλέον θα πρέπει βέβαια να ληφθούν υπόψη και άλλα κριτήρια, όπως η μεταδοτική ικανότητα (τι να το κάνω αν είσαι Einstein, αλλά οι φοιτητές δεν καταλαβαίνουν το μάθημά σου; τα πανεπιστήμια δεν είναι μόνο ερευνητικά ιδρύματα, αλλά πρωτίστως χώροι εκπαίδευσης). Ακόμη, σημαντικό ρόλο παίζει το ήθος (και πάλι, τι να το κάνω αν είσαι φοβερός επιστήμονας και ταλαντούχος δάσκαλος, αν κλέβεις ή την πέφτεις στις φοιτήτριές σου;).

Αυτά σαν πρώτες σκέψεις επί του θέματος…

Advertisements

Ένα σχόλιο στο ISI – αξιολόγηση ακαδημαϊκών

  1. Συμφωνώ απόλυτα. Υποστηρίζω ότι οι αξιολογήσεις από φοιτητές θα πρέπει να δημοσιοποιούνται. Συμφωνώ και για το ήθος. Είναι όμως κάτι που είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να ποσοτικοποιηθεί. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με αντιδεοντολογικές συμπεριφορές στα ελληνικά πανεπιστήμια οι οποίες αντί να στιγματίζονται αγνοούνται ή κουκουλώνονται. Θα έπρεπε να υπάρχει σαφής κώδικας δεοντολογίας με αυστηρές ποινές. Το φιλότιμο και η «ντροπή» από μόνα τους έχουν αποτύχει. Κανείς δε νοιάζεται πλέον για αυτά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s