Τουρισμός στη Θεσσαλονίκη

Αχ Ελλάδα θα στο πω
πριν λαλήσεις πετεινό
δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
σαν το νόθο με πετάς
μα κι απάνω μου κρεμιέσαι

by Κοινή Λογική

2 σχόλια στο Τουρισμός στη Θεσσαλονίκη

  1. Εμένα πάντως μου άρεσε το κείμενο στο travelblog και είναι αρκετά ισορροπημένο μεταξύ θετικών και αρνητικών (έχει και ωραίες φωτο). Απλά ο τύπος καταλήγει στο ότι «εγώ δεν γουστάρω…»
    Επίσης διαφωνώ με την προσέγγιση κοίτα πάλι ρεζίλι γίναμε στου ξένους (είτε είναι για τον νεκρο οπαδό , τη βία στα γήπεδα κτλ). Το ζήτημα είναι να ανεβάσουμε τα δικά μας στάνταρ ψηλά, είτε σε επίπεδο συμπεριφοράς είτε σε επίπεδο εφαρμογής κανόνων, επειδή το θέτουμε εμείς σαν δική μας προτεραιότητα.
    Κατα τ’ άλλα azimouti λίγα λόγια για την πόλη μου … 🙂

  2. Συμφωνώ κι εγώ απολύτως ότι δεν είναι μέτρο της αξίας και της συμπεριφοράς μας οι ξένοι. Είναι κομπλεξικό να λέμε όλο «γίναμε ρεζίλι» κλπ.
    Απλά, για να ανεβάσουμε τα στάνταρ μας ψηλά, θα πρέπει πρώτα να συνειδητοποιήσουμε ότι τώρα βρίσκονται χαμηλά. Προς την κατεύθυνση μιας τέτοιας συνειδητοποίησης κινούνται τα δικά μου κείμενα. Να πάψει η βλακώδης ελληνοκεντρική αυταρέσκεια.
    Αυτά διευκρινιστικά.

Σχολιάστε

