Υπερχρεώσεις

Διαβάζω πολλά τελευταία για υπερχρεώσεις σε λογαριασμούς (ΔΕΗ, ΟΤΕ, εταιρείες κινητής κλπ). Αυτό που βλέπω να συμβαίνει είναι:

  1. Αν ο πελάτης το «πιάσει»
  2. Αν μπορέσει να αποδείξει το λάθος (η χρέωση είναι σωστή μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου)
  3. Έχοντας χρεωθεί ο ίδιος τα τηλεφωνήματα, το χρόνο και την ψυχική φθορά της όλης διαδικασίας

τελικά αυτό που καταφέρνει είναι απλά να επιστρεφεί το ποσό της υπερχρέωσης.

Χωρίς να σημαίνει ότι πάντα γίνεται εσκεμμένα -γίνονται και λάθη, δεν το αρνούμαι- γιατί μια εταιρεία να μην το κάνει συστηματικά, με μια λογική «ό,τι πιάσω»;

Θα ήθελα να δω ένα νόμο που να υποχρεώνει την επιστροφή του λάθους π.χ. στο 10-πλάσιο, προστατεύοντας τον καταναλωτή. Are you with me?

Advertisements

Ένα σχόλιο στο Υπερχρεώσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s