Πανεπιστημιακή αστυνομία προτείνει ο Μουσιόπουλος!

Σημαντικό! Και μπράβο του που είχε τα αρ*%&#@δια να το προτείνει… Δείτε και τα νούμερα της εγκληματικότητας στο τέλος του άρθρου, για να έχουμε μια εικόνα για τι μιλάμε. Εγώ τον γνωρίζω προσωπικά γιατί είναι και απόφοιτος του σχολείου μου και ξέρω ότι πρόκειται για άνθρωπο που φέρνει αποτελέσματα (ιδιότητα που μου προκαλεί σεβασμό σε κάθε άτομο). Όσον αφορά για το «μπάτε σκύλοι, αλέστε», έχω ιδία πείρα από την κατάληψη του γραφείου της Iaeste…

8 σχόλια στο Πανεπιστημιακή αστυνομία προτείνει ο Μουσιόπουλος!

  1. Βασικά διαφωνώ με την πρόταση για΄τι ουσιαστικά ποινικοποιείται η ίδια η δράση. Έχουμε δει και αλλού να σταματώνται άτομα χωρίς καμία δικαιολογία με το σκεπτικό ότι μπορεί να είναι εγκληματίες, να απαιτούνται με βάρβαρο αστυνομικό τρόπο (ακόμα και από σεκιούριτι) ταυτότητες και φοιτητικά πάσο. Αυτά που λέω δεν είναι φόβοι, είναι οι γνωστές πρακτικές που ακολουθούνται σε κάθε περίπτωση που κάποιοι αναλάβουν τούτο το αστυνομικό έργο. Ο ρόλος της αστυνομίας θα ήταν να μπαίνει ελευθερα μένσα στο χώρο -εννοείται με εισαγγελική εντολή- όταν κριθεί ότι συμβάινουν αξιόποινες κακουργηματικές πράξεις.

    Το ερώτημά μου είναι γιατί; Φοβούνται τους φοιτητές; (το είδαμε στο ξύλο επί καταλήψεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη); Φοβούνται την κοινή γνώμη; (το βλέπουμε καθημερινά).

  2. Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, δείμε του πολίτη. Έριξα και μια ματιά στο δικό σου blog (http://chldimos.blogspot.com/) και σε βρίσκω πολυγραφέστατο και ανήσυχο. Μπράβο.

    Επέτρεψέ μου να σου απαντήσω:
    – Μέσα στα πανεπιστήμια υπάρχει πρόβλημα εγκληματικότητας. Όχι ότι έχουμε την τέλεια αστυνομία, που θα μπει μέσα και θα γίνουν τα πανεπιστήμια Ελβετία. Όμως το πρόβλημα επιδεινώνεται από την απουσία της.
    – Οι αντιρρήσεις σου μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιοδήποτε μέτρο, με την λογική ότι όλα τα μέτρα μπορούν να καταχρηστούν και να χρησιμοποιηθούν εναντίον του πολίτη. Ένα αιχμηρό αντικείμενο (στιλέτο/νυστέρι) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σώσει ζωές (εγχείρηση) ή για να φονεύσει. Να το καταργήσουμε λοιπόν;
    – Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε δικλίδες ασφαλείας ώστε όταν γίνεται κατάχρηση ενός μέτρου (αστυνομική βία στην πρώτη περίπτωση, φόνος με μαχαίρι στη δεύτερη) ο δράστης να τιμωρείται, χωρίς όμως να καταργείται παντελώς η χρήση του μέτρου/αντικειμένου. Δεν είμαι νομικός, μηχανικός είμαι, αλλά βρίσκω μια τέτοια λύση πιο λογική από την παντελή άρνηση.
    – Όλα τα εγκλήματα δεν είναι κακουργηματικές πράξεις. Και ρωτώ: τα υπόλοιπα εγκλήματα επιτρέπονται και επίσημα στα πανεπιστήμια; Για ποιό λόγο να απαιτείται εισαγγελική εντολή και μόνο για κακουργηματικές πράξεις για να ερευνηθεί και να διωχθεί ένα έγκλημα;

  3. Έχει κάποιος στατιστική μελέτη που να αποδεικνύει αυξημένη εγκληματική συμπεριφορά σε πανεπιστημιακούς χώρους?

    Ο Πρύτανης κ. Μάνθος ισχυρίζεται ότι έχει στοιχεία που δείχνουν το αντίστροφο αποστομώνοντας τον Κοσμήτορα.

    Η άποψή μου εκτίθεται αναλυτικά παραδίπλα στο blog μου…

  4. Καλλισθένη, κατ’ αρχάς σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τον κόπο σου να μου εκθέσεις την άποψή σου. Όσον αφορά τώρα αυτά που γράφεις (εδώ και στο blog σου) συμφωνώ με κάποια και με κάποια διαφωνώ. Και εξηγούμαι:
    – Συμφωνώ πως μια σοβαρότερη στατιστική μελέτη θα ήταν χρήσιμη, κυρίως ως προς την αναγνώριση του είδους των εγκλημάτων, για την καλύτερη αντιμετώπισή τους. Από την άλλη, δηλώσεις του στυλ «Έχω στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο» μου θυμίζουν δηλώσεις πολιτικών του στυλ «αν ανοίξω το στόμα μου θα κάψω πολλούς», το οποίο πέρα από τον σεβασμό και το δέος που μου προκαλεί για το συγκεκριμένο άτομο (και εννοώ «χέσε μας ρε φίλε, αν έχεις κάτι να το πεις, πες το, αλλιώς μην μας τα ζαλίζεις») δεν βοηθά στο να λυθεί το πρόβλημα γιατί οδηγεί απλά σε μια λογική συμψηφισμού.
    – Συμφωνώ πως μια αντιμετώπιση της ρίζας του προβλήματος φέρνει καλύτερα αποτελέσματα από την απλή καταπολέμηση των συμπτωμάτων.
    Διαφωνώ όμως στα εξής:
    – Έστω πως ο Μάνθος λέει αλήθεια, δηλαδή η εγκληματικότητα εντός των Πανεπιστημίων είναι χαμηλότερη από ότι στην υπόλοιπη κοινωνία. Πώς αυτό το γεγονός οδηγεί στο συμπέρασμα της μη-ανάγκης αστυνόμευσης; Πότε αποφασίσαμε (ως κοινωνία) ότι από κάποιο ποσοστό εγκληματικότητας και κάτω τα εγκλήματα δεν θα τιμωρούνται πια;
    – Γενικότερα με μπερδεύει η ανάγκη σύγκρισης ποσοστών εγκληματικότητας μέσα και έξω από τα πανεπιστήμια. Δεν ξέρω τελικά αν είναι περισσότερη ή λιγότερη, αλλά γενικά όπου υπάρχουν άνθρωποι, θα υπάρχει και εγκληματικότητα, επομένως δεν χρειάζεται να αποδείξουμε πρώτα την ύπαρξή της για να την καταπολεμήσουμε…
    – Όσον αφορά τη μεταφορά του προβλήματος αλλού, πιστεύω πως το επιχείρημα δεν στέκει, με την λογική ότι το να μην κάνουμε τίποτα δεν είναι λύση. Λύση είναι η καταπολέμηση των συμπτωμάτων βραχυπρόθεσμα ΚΑΙ των αιτιών του προβλήματος μακροπρόθεσμα, όπως εξάλλου προτείνεις κι εσύ.
    Σε ευχαριστώ και πάλι για τη γνώμη σου, και θα χαρώ να διαβάσω την γνώμη σου στις απαντήσεις μου…

  5. Αντί να απαντούμε απευθείας στο ερώτημα να μπέι αστυνομία στα πανεπιστήμια ή όχι, που είναι ένα σύνηθες διλληματικό και παραπλανητικό ερώτημα που θέτουν οι φωστήρες στα δελτία των 8, ας μου απαντήσει κάποιος στο ερώτημα αν σήμερα διακινούνται ελέυθερα οι ιδέες μέσα στα πανεπιστήμια! Γιατί αν δεν κάνω λάθος, ο λόγος που απαγορεύεται στην αστυνομία να μπέι στα πανεπιστήμια, είναι να διαφυλαχθεί η ελέυθερη διακίνηση των ιδεών. Στην πραγματικότητα σήμερα, έχουμε τις κομματικές νεολαίες που κάνουν μια χαρα τη δουλειά που θα μπορούσε να κάνει η αστυνομία, δηλαδή να ασκούν ιδεολογικό τραμπουκισμό. Αλλά αυτό δεν είδα να ενοχλέι κανένα σας, ούτε να κόπτεται κανείς όταν οι αριστερο-δεξιοί τραμπούκοι ξυλοφορτόνουν ή απλά φιμώνουν στις συνελέυσεις οσους έχουν αντίθετη άποψη με τους ίδιους. Όταν τολμησε να το πεί αυτό ο Πάγκαλος, έπεσαν όλοι να τον φάνε, χωρίς ποτέ να ανοίξει η κουβέντα του να όντως στα πανεπιστήμια μας σήμερα υπάρχει ελεύθερη διακίνηση ιδεών και πως αυτή αξασφαλίζεται. ΄Μέχρι να μου απαντήσετε σε αυτό, μου είναι αδιάφορο αν πρέπει ή όχι να μπεί η αστυνομία στα παμεπιστήμια, γιατί αν τέλει μπει δεν μπεί ο σκοπός αυτής της απαγόρευσης *ελέυθερη διακίνηση ιδεών) δεν εξυπηρετείται!

  6. Παιδες,
    Δύο φορές μου ανοίξαν το αυτοκίνητο στο Πανεπιστήμιο. Την πρώτη φορά μου ξυλώσαν το τζάμι. Το έβαλα και πήγα στην Αστυνομία για δήλωση. Τους λέω: Θα πάρετε αποτυπώματα? και μου λένε: Ρε φίλε, αφου το βαλες πίσω εσύ το τζάμι, τι αποτυπώματα να παρουμε? Ε λέω αφου εκεί δεν μπορείτε να μπείτε, τι να έκανα? και απάντηση δεν πήρα.
    Και ερωτώ?
    Σε ποια τριτοκοσμική χώρα κάποιος μπορεί να κλέβει ανενόχλητος? Γιατι στην Ελλάδα, κάποιος μπορεί στα πανεπιστήμια να κλέβει πολύ άνετα και εγώ σας βεβαιώνω ότι και να τον έπιανα επ’ αυτοφώρο, θα περίμενα να φύγει και μετά θα πήγαινα να πάρω το αμάξι μου. Το πολύ πολύ να φώναζα απο μακριά…
    Περι διακίνησης: Στο πανεπιστήμιο διακινούνται ελεύθερα ναρκωτικα και όπλα, για ιδέες δεν ξέρω.

Σχολιάστε

