Το τραγούδι του μαοσταλινικού και της αναρχικής

– πάντα ονειρευόμουνα τη λαϊκή εξουσία
– πάντα ονειρευ’ομουνα νεκρό αστυνομικό
– πάντα ανάρχα ήσουνα κι αγύριστο κεφάλι
– κοίτα να δεις που έμπλεξα, με μαοσταλινικό
– ήθελα στις πορείες μας να υπάρχει μία τάξη
– ήθελα στις πορείες μας να γίνεται χαμός
– καδρόνια να κρατούσαμε για να περιφρουρούμε
– κουκούλες να φορούσαμε να γίνει πανικός

πόσο άλλαξες πόσα άλλαξα
– τα όνειρά μου κόκκινα
– τα όνειρά μου μαύρα
ρούχα μαζί που πλύθηκαν και έγιναν μπορντώ

– ήθελα στα γενέθλια να μου ‘φερνες μολότωφ
– ήθελα στα γενέθλια το στάλιν να υμνώ
– να με γλυκονανούριζες τα βράδια με μπακούνιν
– άσε με πήγε 4 με λένιν θα τη βρω
– κοίτα καλέ πού έμπλεξα με το γραφειοκράτη
– πάνω που ετοιμαζόμουνα μπάχαλο να σε πω
– βρε αν δεν υπήρχε κίνημα θα έσπαγα βιτρίνες
– εγώ να δεις τι θα ‘κανα, θα ήμουν στο στρατό

Σχολιάστε

